VOCOlinc FlowerBud

FlowerBud diffúzor és légfrissítő

.

A FlowerBud ultrahangos diffúzor egy intelligens multifunkcionális eszköz, amelyet vezeték nélkül vezérelhet hanggal vagy a VOCOlinc/Home alkalmazás segítségével, 2,4 GHz-es WiFi technológián keresztül. A kiváló minőségű aroma diffúzor funkciója mellett légfrissítőként és párásítóként is szolgál.

A VOCOlinc FlowerBud a világ első diffúzora, amely kompatibilis az Apple Homekit rendszerrel. Az Alexa és a Google Assistant segítségével is vezérelheti. Szivárványos színskálával van felszerelve, amelynek köszönhetően minden alkalomhoz, hangulathoz vagy tevékenységhez kiválaszthatja a megfelelő színt. Azt is beállíthatja, hogy a termék mikor kapcsoljon be/ki percre pontosan az Ön igényei szerint. A FlowerBud nagyszerű segítő az egészség és az alvás minőségének javításában. Kapacitása ideális kis helyiségekbe és irodákba. A kezelés, a karbantartás és a tisztítás egyszerű.

.

 

1 LIGHT gomb a FlowerBud háttérvilágításához A világítás be- és kikapcsolásához röviden nyomja meg. A szín megváltoztatásához hosszan nyomja meg.
2 MIST gomb a ködhöz A köd intenzitásának kiválasztásához röviden nyomja meg. A köd időzítőjének beállításához (2ó/4ó/6ó) pedig hosszan nyomja meg a gombot.

 

 .

.

Gyári beállítások visszaállítása

Tartsa lenyomva mindkét gombot (LIGHT és MIST) egyszerre 5 másodpercig, amíg a FlowerBud háttérvilágítása villogni nem kezd. Az eszköz ekkor készen áll, hogy párosítsa az alkalmazással. Kövesse az alkalmazás utasításait az eszköz hozzáadásához a 2,4 GHz-es WiFi hálózaton keresztül.


A csomag tartalma?

  • FLOWERBUD intelligens diffúzor
  • AC/DC adapter
  • Mérőedény
  • Üzembe helyezési utasítások

Műszaki adatok

 

Méretek 167mm x 249 mm
Súly 578g (adapterrel együtt)
Bemenet: AC 100-240V 50/60Hz
Kimenet: DC 24V 0.6A
Teljesítmény: 15W Max
Tartály térfogata: 300ML
Gombok: LIGHT & MIST
Hálózat: Wi-Fi 2.4GHz 802.11 b/g/n
Alkalmas helyiség: 40 m2-ig ideális
Ködintenzitás: 2 - állítható sebesség (gomb)
5 - állítható sebesség (VOCOlinc alkalmazás)
Háttérvilágítás: RGB Rainbow Spectrum (16 mil szín)
Firmware frissítés: OTA (VOCOlinc app)

 

Termék kicsomagolása

1. Óvatosan emelje fel a fedelet.

2. Csatlakoztassa a hálózati adaptert egy hálózati aljzathoz és a FlowerBud alján található hálózati csatlakozóhoz.

3. Amíg a FlowerBud ki van kapcsolva, töltsön hideg vizet a tartályba a mérőedény segítségével (figyelem, kemény víz használata helyett inkább desztillált vagy ásványmentesített vizet ajánlunk), esetleg néhány csepp oldható illóolajat. A folyadék mennyisége nem haladhatja meg a tartályban látható vonalat.

4. Győződjön meg róla, hogy a fedőlap két része (áttetsző és fehér) helyesen illeszkedik egymáshoz. Helyezze vissza a FlowerBud fedelet, és ellenőrizze, hogy az aljhoz jól csatlakozik. A fedélen található VOCOlinc logónak igazodnia kell a diffúzor alján található két kézi gombhoz.

Ellenőrizze, hogy készüléke csatlakozik-e a 2,4 GHz-es Wi-Fi hálózathoz.

VOCOlinc alkalmazás

iOS felhasználók számára (Apple eszköz operációs rendszere)

1. Töltse le a VOCOlinc alkalmazást az Apple App Store-ból.

2. Állítsa vissza a terméket a gyári beállításokra a fenti utasítások szerint

3. Ellenőrizze, hogy az iPhone vagy az iPad (10.3 vagy újabb verzió) csatlakoztatva van-e a 2,4 GHz-es Wi-Fi hálózathoz. Ha 5 GHz-es hálózathoz csatlakozik, váltson telefonján vagy táblagépén 2,4 GHz-es Wi-Fi hálózatra.

4. Nyissa meg az alkalmazást, jelentkezzen be a VOCOlinc-fiókjába, vagy regisztráljon (a VOCOlinc-felhőhöz való kapcsolódáshoz szükséges).

5. Kattintson az alkalmazás bal sarkában található "+" gombra, és a telepítés befejezéséhez kövesse az alkalmazásban szereplő utasításokat.
Az alkalmazás felszólítja a készüléken található QR-kód beolvasására vagy a kód kézi bevitelére.
Válassza ki az eszköz típusát az alkalmazás listájában. Minden eszköznek egyedi kódja van, például VOCOlinc-XXX-XXXXXX. Ellenőrizze, hogy az azonosító kód utolsó 6 karaktere megegyezik-e a készülék utolsó 6 karakterével.
Ha az eszköz "Couldn't add VOCOlinc-XXX-XXXXXX" hibát ír ki, akkor folytassa a GYIK első pontjának megfelelően (lent). Tartsa meg a telepítőkódot.

6. Átnevezheti a diffúzort, és hivatkozhat a nevére, amikor Siri-vel kommunikál. Például, ha az eszközét FLOWERBUD-nek nevezi, akkor megadhatja Siri-nek a "Kapcsold be a FLOWERBUD-ot" parancsot.

7. Adja hozzá az eszközt egy szcenárióhoz az iOS Home alkalmazásban, így egyetlen paranccsal vezérelheti a szcenárió összes eszközét. Például, ha GOOD NIGHT-nak nevez el egy szcenáriót, amely kikapcsolja az összes eszközt, akkor Siri-nek hangparancsot adhat: "Siri, good night" az összes kiválasztott termék kikapcsolásához.

 

 

 

A HomeKit-kompatibilis eszköz használatához a következő engedélyekre van szükség:


Settings > iCloud > iCloud Drive > Turn On


Settings > iCloud > Keychain > Turn On


Settings > Privacy > HomeKit > VOCOlinc > Turn On 

 

Android-felhasználók számára 

A VOCOlinc Android rendszeren felhőkommunikáción alapul, tehát aktív internetkapcsolatot igényel.

1. Töltse le az ingyenes VOCOlinc  alkalmazást a Google Play Áruházból.

2. Állítsa vissza a terméket a gyári beállításokra a fenti utasítások szerint.

3. Ellenőrizze, hogy az Android eszköze (4.3 és újabb verzió) csatlakozik-e egy 2,4 GHz-es Wi-Fi hálózathoz. Ha 5 GHz-es hálózathoz csatlakozik, váltson telefonján vagy táblagépén 2,4 GHz-es Wi-Fi hálózatra.

4. Nyissa meg az alkalmazást, jelentkezzen be a VOCOlinc-fiókjába, vagy regisztráljon (a VOCOlinc-felhőhöz való kapcsolódáshoz szükséges).

5. Kattintson az alkalmazás bal sarkában található "+" gombra, és a telepítés befejezéséhez kövesse az alkalmazásban szereplő utasításokat.

6. Átnevezheti a diffúzort, és hivatkozhat a nevére az Alexa/Google asszisztenssel folytatott hangos kommunikáció során. Például, ha elnevezi eszközét FLOWERBUD-nak, akkor megadhatja Alexának a "Kapcsold be a FLOWERBUD" parancsot.

Csatlakozás egy harmadik fél által készített alkalmazáshoz (Amazon Alexa, Google Assistant)

Jelentkezzen be VOCOlinc fiókjába, mielőtt a harmadik féltől származó alkalmazáshoz csatlakozna. Az Alexa/Google Assistant szolgáltatáshoz történő csatlakozáshoz kövesse ezeket a lépéseket.

Csatlakozás az Amazon Alexa-hoz

1. Nyissa meg a VOCOlinc alkalmazást. Lépjen a hozzáadott eszköz részleteire, és a "Setting" szakaszban a a "VOCOlinc Cloud" elemre kattintva csatlakoztassa az eszközt a felhőhöz.

2. Lépjen a "User" -> "3rd Party Connection" -> "Amazon Alexa"-> részre, a telepítés befejezéséhez kövesse a további utasításokat.

Tipp: Jelentkezzen be az Amazon-fiókjában az Alexa alkalmazásba. Miután aktiválta a VOCOlinc készségeket az Alexa alkalmazáson belül, adja meg a VOCOlinc-fiókja adatait.

Csatlakozás a Google Assistant-hez

1. Nyissa meg a VOCOlinc alkalmazást. Lépjen a hozzáadott eszköz részleteire, és a "Setting" szakaszban a "VOCOlinc Cloud" elemre kattintva csatlakoztassa az eszközt a felhőhöz.

2. Lépjen a"User" -> "3rd Party Connection" -> "Google Assistant"-> részre, a telepítés befejezéséhez kövesse a többi utasítást.

Tipp: Jelentkezzen be a Google Assistant/ Google Home alkalmazásba a Gmail-fiókja segítségével. Miután aktiválta a VOCOlinc készségeket, adja meg a VOCOlinc-fiókja adatait.

.

 

FlowerBud funkció

Kezdőképernyő és áttekintés ("Overview")

Miután az eszközt sikeresen hozzáadta az alkalmazáshoz, a diffúzor ikonja megjelenik a kezdőlapon a nevével együtt. Hosszan nyomja meg az ikont az eszköz áttekintő oldalának megnyitásához. Itt beállíthatja a köd intenzitását, valamint a szín-, fényerő- és háttérvilágítási hatásokat. Ellenőrizheti a firmware frissítéseket vagy átnevezheti az eszközt.

.

Időzítés (Schedule)

Állítsa be a készülék be- és kikapcsolási idejét a kiválasztott időre és a kiválasztott napra, a héten történő ismétléssel. Kattintson a "Schedule" lehetőségre a navigációs sávban, és válassza a "+" lehetőségre új időzítés beállításához.

.

Háttérvilágítás (Light)

Állítsa be a tökéletes megvilágítást a navigációs sáv "Light" részében. Válasszon a színpalettából, állítsa be a fényerőt, a színhőmérsékletet és az effektusokat.

.

 

A firmware frissítése

A VOCOlinc termékekkel kapcsolatos tökéletes élmény érdekében javasoljuk a firmware frissítését, amikor új frissítés érhető el az alkalmazás fejlesztése során.

  • Nyissa meg a VOCOlinc alkalmazást
  • Tartsa lenyomva az eszköz ikont, lépjen az áttekintés("Overview") elemre, keresse meg a firmware frissítés ("Firmware update") lehetőséget a képernyő alján, majd kattintson az "Update" gombra.

A firmware-frissítés értesítése csak akkor jelenik meg, ha az eszköz hatótávolságon belül van, és elérhető egy új frissítés.

Frissítés közben fontos, hogy a VOCOlinc nyitva maradjon - ne minimalizálja, ne zárja be és ne szakítsa meg a frissítést.

.

Figyelmeztetés

• A FlowerBud ciklus maximális időtartama: 8 óra. 


• A ködképződés mennyisége és intenzitása a víz típusától, a víz mennyiségétől, a páratartalomtól, a hőmérséklettől és a helyiség levegőáramától függ.

• Csak 100%-ban természetes, vízben oldódó illóolajokat használjon. Bármely vegyi anyagot tartalmazó olaj károsíthatja a készüléket! Új olaj használata előtt először tisztítsa meg a víztartályt. 

Víz szivárgás

Abban az esetben, ha a diffúzor felborul vagy eldől annak használatakor, az alábbiak szerint járjon el:

1. Azonnal húzza ki a készüléket, és vegye le a fedelet.

2. Öntse ki a fennmaradó vizet a víztartályból.

3. Óvatosan rázza ki a maradék vizet, majd szárítsa legalább 24 órán keresztül nyitott térben.

A FlowerBud karbantartása

A folyamatos használat (8 órás) ciklus után, vagy 3-5 nap rövidebb használat után tisztítsa meg a készüléket a következő lépések szerint:

1. Húzza ki a készüléket és távolítsa el a fedelet.

2. Öntse ki a fennmaradó vizet a tartályból

3. Tisztítsa meg a készüléket meleg vízzel (adjon hozzá néhány csepp mosogatószert), majd óvatosan törölje szárazra.

4. A tisztításhoz ne használjon savakat vagy enzimeket, mert ezek hibás működést okozhatnak.

5. Ha hosszú ideig nem használja a diffúzort, öntse ki a vizet a tartályból.

FAQ (Gyakran ismételt kérdések)

Q1. Miért nem tudok eszközt hozzáadni a VOCOlinc alkalmazáshoz?

Ha az alkalmazás a telepítési kód beolvasása után "Couldn't find the accessory" hibát jeleníti meg, akkor győződjön meg arról, hogy minden eszköze fel van töltve, és közel van Önhöz. Ha 2.4G/5G kettős hálózati routert használ, csatlakoztassa a telefont a 2.4G hálózathoz, és csatlakoztassa újra az eszközt.

Győződjön meg arról, hogy a router beállításai helyesek és működnek. A készülék csak a WPA/WPA2-PSK módot támogatja.
Győződjön meg arról, hogy a termék párosítási módban van (10 másodpercig tartsa lenyomva a Wi-Fi gombot).
Ellenőrizze, hogy a telepítő kód helyesen lett megadva. Válassza ki a megfelelő terméket az alkalmazás listájából, szkennelje be a használati útmutatóban vagy a belső csomagoláson található telepítési kódot (XXX-XX-XXX).

Ha a kód beolvasása után a "Couldn't add VOCOlinc-XXX -XXXXXX" üzenet jelenik meg, akkor zárja be az alkalmazást.
Indítsa újra a telefont.
Állítsa vissza a terméket a gyári beállításokra.

Próbálja meg ismét hozzáadni az eszközt.

Ha a kód beolvasása után megjelenik a "The setup code is incorrect" üzenet, akkor kérjük, ellenőrizze újra, hogy a megadott kód helyes-e, vagy próbálja meg a kódot kézzel beírni.
Ha az azonosító kód utolsó 6 karaktere nem egyezik a készülék alján található MAC utolsó 6 karakterével, kérjük, jelentse ezt a problémát a info@vocolinc.hu címen, a kód utolsó 6 karakterével együtt.

Ha az alkalmazás a "This accessory isn't compatible with your Wi-Fi router." szöveget jeleníti meg, ez azt jelenti, hogy az útválasztó 5 GHz-es hálózaton működik. Csatlakoztassa a telefont a 2.4G hálózathoz, és csatlakoztassa újra az eszközt.
A router konfigurációjának/beállításainak módosítása azt eredményezi, hogy az eszköz szétkapcsolt állapotban marad, amely nem újítható meg. A gyári beállítások visszaállítása után törölje az eszközt, majd adja hozzá újra.

Az instabil hálózati jel az eszköz leválasztását okozhatja. Várjon kb. 2 percet az automatikus újracsatlakozáshoz.
Ha a fentiek egyike sem oldja meg a problémát, törölje és vegye fel az eszközt a gyári beállítások visszaállítása után, vagy vegye fel velünk a kapcsolatot a info@vocolinc.hu címen. 

Q2. A készülék gyári alaphelyzetbe állítás vagy bontás/csatlakozás után működik, de alkalmanként lecsatlakozik a hálózatról, és nem ismerhető fel.

Ügyeljen arra, hogy a csatlakoztatott Wi-Fi ne legyen túlterhelt nagyszámú eszközzel, és hogy a jelet semmi ne zavarja (falak, fémek, ólomtartalmú üveg).

Ellenőrizze, hogy telepítve van-e a VOCOlinc alkalmazás és a firmware legújabb verziója.

Csatlakoztassa újra az iOS-eszközt a Wi-Fi-hez, és ellenőrizze, hogy a Wi-Fi-jel elég erős-e.

Ha probléma merül fel a hálózattal, javítsa ki, vagy oldja meg a hálózati torlódás problémáját. Ha a probléma továbbra is fennáll, küldjön nekünk egy képernyőképet a Wi-Fi-beállításokról, a router modelljének részleteivel együtt, hogy segíthessünk a probléma megoldásában.

Ellenőrizze a router beállításait, hogy nem korlátozott-e az egyidejű csatlakozások száma.
Indítsa újra a HomeKit kiegészítőt, vagy állítsa vissza gyári beállításokra, majd adja hozzá a HomeKit kiegészítőt a VOCOlinc alkalmazáshoz.

Frissítse a VOCOlinc alkalmazást és a firmware-t a legújabb verzióra.

Q3. Miért nem tudok bejelentkezni a VOCOlinc fiókba?

A VOCOlinc rendszer érzékeny a kis- és nagybetűkre, ügyeljen arra, hogy helyesen és ugyanúgy adja meg a felhasználónevet és a jelszót, mint a regisztráció során.

Q4. Hogyan lehet újracsatlakoztatni egy eszközt?

Győződjön meg arról, hogy az iPhone/iPad/Android közel van az eszközhöz. A router konfigurációjának/beállításainak módosítása azt eredményezi, hogy az eszköz helyrehozhatatlan állapotban lecsatlakozik. A gyári beállítások visszaállítása után törölje azt, majd adja hozzá újra.

Az instabil hálózati jel az eszköz leválasztását okozhatja. Várjon kb. két percet az automatikus újracsatlakozáshoz. Ha egy idő után a kapcsolat nem áll helyre, kapcsolja ki, majd be a készüléket. Így automatikusan újracsatlakozik.

Ha a fenti opciók egyike sem működik, törölje és telepítse újra a készüléket a gyári beállítások visszaállítása után, vagy vegye fel velünk a kapcsolatot a info@vocolinc.hu címen.

Q5. Mennyi ideig fog működni a FlowerBud, amikor maximálisan fel van töltve?

Akár 8 órán keresztül.

Q6. Milyen olajat lehet alkalmazni a FlowerBud eszközben?

Választhat bármilyen 100%-ban természetes illóolajat. Más olajok tartalmazhatnak kémiai összetevőket, ízeket vagy szennyeződéseket, amelyek károsíthatják a terméket. Ha olajat cserél, tisztítsa meg a víztartályt.

Q7. Mi a teendő, ha a FlowerBud automatikusan kikapcsol

Ha a FlowerBud sípol és kikapcsol, az érzékelő vízhiányt jelez a tartályban. Ha a víztartály tele van, járjon el az alábbiak szerint:

  • Távolítsa el a FlowerBud-ot az alkalmazásból, majd ne kapcsolja ki, hanem azonnal húzza ki a hálózati csatlakozót.
  • Ezután csatlakoztassa újra a FlowerBud-ot a hálózathoz, végezzen alaphelyzetbe állítást és párosítsa újra.
  • Ha a FlowerBud továbbra is sípol, és a ködképzés kikapcsol, akkor el kell távolítani az alkalmazásból, le kell választani a tápegységből, ki kell önteni a vizet és hagyni, hogy a FlowerBud alaposan megszáradjon.
  • Ha az alap száraz, rázza meg alaposan minden irányba.
  • Ezután csatlakoztassa a FlowerBud-ot az elektromos áramhoz, adjon hozzá vizet, állítsa vissza alaphelyzetbe és párosítsa újra.
  • Ha a probléma továbbra is fennáll, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a info@vocolinc.hu címen.

Ha a FlowerBud hangjelzés nélkül automatikusan kikapcsol:

  • Távolítsa el a FowerBud-ot az alkalmazásból, majd ne kapcsolja ki, hanem azonnal húzza ki a hálózati csatlakozót a FlowerBud-ból.
  • Ezután csatlakoztassa újra a FlowerBud-ot a hálózathoz, végezzen alaphelyzetbe állítást és párosítsa újra.
  • Ha a FlowerBud továbbra is leáll, és csak tiszta vizet használ, vegye fel a kapcsolatot a műszaki támogatásunkkal.

A nem megfelelően választott illóolajat:

  • A spontán kikapcsolódás másik oka a nem megfelelően kiválasztott illóolaj lehet. A VOCOlinc határozottan csak 100%-ban természetes illóolajok használatát javasolja, például a Saloos márkától. A nem 100%-ban természetes eredetű olajok vékony fólia réteget hagyhatnak a tartályban, amely leülepedik a felszínen, és ezáltal rontja az egész eszköz funkcionalitását. Ha rossz olajat használ, és a FlowerBud spontán kikapcsol, távolítsa el az alkalmazásból, húzza ki a FlowerBud tápfeszültségét, alaposan tisztítsa meg a tartályt, és mossa le a maradék olajat.
  • Ezután hagyja, hogy a tartály teljesen megszáradjon, csatlakoztassa az áramellátáshoz, és öntsön tiszta vizet a tartályba.

Kemény víz használata

  • A vízkeménység növekedésével lerakódások képződhetnek a tálban. Javasoljuk, hogy tisztítsa ki a diffúzor edényét, és a továbbiakban kizárólag desztillált (demineralizált) vizet vagy tiszta palackozott vizet használjon.

Jogi információk:

Az Apple, iPad, iPad Air, iPhone és iPod touch az Apple Inc. védjegye az Egyesült Államokban és más országokban regisztrálva. A HomeKit az Apple védjegye.

A "Works with Apple HomeKit" logó használata azt jelenti, hogy a termékeket kifejezetten iPod, iPhone vagy iPad készülékkel való együttműködésre fejlesztették ki, vagy hogy a gyártó igazolja, hogy megfelel az Apple márka szabványainak. Az Apple azonban nem felelős az eszköz működéséért vagy a biztonsági és szabályozási előírások betartásáért.

A HomeKit kiegészítők otthonról történő vezérléséhez TVOS 10.3 (vagy újabb) Apple TV-re vagy iOS 10.3 iPad (vagy újabb) készülékre van szükség, amely otthoni központként van beállítva.

 

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Bejelentkezés