VOCOlinc FlowerBud
FlowerBud diffúzor és légfrissítő
A FlowerBud ultrahangos diffúzor egy intelligens multifunkcionális eszköz, amelyet vezeték nélkül vezérelhet hanggal vagy a VOCOlinc/Home alkalmazás segítségével, 2,4 GHz-es WiFi technológián keresztül. A kiváló minőségű aroma diffúzor funkciója mellett légfrissítőként és párásítóként is szolgál.
A VOCOlinc FlowerBud a világ első diffúzora, amely kompatibilis az Apple Homekit rendszerrel. Az Alexa és a Google Assistant segítségével is vezérelheti. Szivárványos színskálával van felszerelve, amelynek köszönhetően minden alkalomhoz, hangulathoz vagy tevékenységhez kiválaszthatja a megfelelő színt. Azt is beállíthatja, hogy a termék mikor kapcsoljon be/ki percre pontosan az Ön igényei szerint. A FlowerBud nagyszerű segítő az egészség és az alvás minőségének javításában. Kapacitása ideális kis helyiségekbe és irodákba. A kezelés, a karbantartás és a tisztítás egyszerű.
1 | LIGHT gomb a FlowerBud háttérvilágításához | A világítás be- és kikapcsolásához röviden nyomja meg. A szín megváltoztatásához hosszan nyomja meg. |
2 | MIST gomb a ködhöz | A köd intenzitásának kiválasztásához röviden nyomja meg. A köd időzítőjének beállításához (2ó/4ó/6ó) pedig hosszan nyomja meg a gombot. |
Gyári beállítások visszaállítása
Tartsa lenyomva mindkét gombot (LIGHT és MIST) egyszerre 5 másodpercig, amíg a FlowerBud háttérvilágítása villogni nem kezd. Az eszköz ekkor készen áll, hogy párosítsa az alkalmazással. Kövesse az alkalmazás utasításait az eszköz hozzáadásához a 2,4 GHz-es WiFi hálózaton keresztül.
A csomag tartalma?
- FLOWERBUD intelligens diffúzor
- AC/DC adapter
- Mérőedény
- Üzembe helyezési utasítások
Műszaki adatok
Méretek | 167mm x 249 mm |
Súly | 578g (adapterrel együtt) |
Bemenet: | AC 100-240V 50/60Hz |
Kimenet: | DC 24V 0.6A |
Teljesítmény: | 15W Max |
Tartály térfogata: | 300ML |
Gombok: | LIGHT & MIST |
Hálózat: | Wi-Fi 2.4GHz 802.11 b/g/n |
Alkalmas helyiség: | 40 m2-ig ideális |
Ködintenzitás: | 2 - állítható sebesség (gomb) 5 - állítható sebesség (VOCOlinc alkalmazás) |
Háttérvilágítás: | RGB Rainbow Spectrum (16 mil szín) |
Firmware frissítés: | OTA (VOCOlinc app) |
Termék kicsomagolása
1. Óvatosan emelje fel a fedelet.
2. Csatlakoztassa a hálózati adaptert egy hálózati aljzathoz és a FlowerBud alján található hálózati csatlakozóhoz.
3. Amíg a FlowerBud ki van kapcsolva, töltsön hideg vizet a tartályba a mérőedény segítségével (figyelem, kemény víz használata helyett inkább desztillált vagy ásványmentesített vizet ajánlunk), esetleg néhány csepp oldható illóolajat. A folyadék mennyisége nem haladhatja meg a tartályban látható vonalat.
4. Győződjön meg róla, hogy a fedőlap két része (áttetsző és fehér) helyesen illeszkedik egymáshoz. Helyezze vissza a FlowerBud fedelet, és ellenőrizze, hogy az aljhoz jól csatlakozik. A fedélen található VOCOlinc logónak igazodnia kell a diffúzor alján található két kézi gombhoz.
Ellenőrizze, hogy készüléke csatlakozik-e a 2,4 GHz-es Wi-Fi hálózathoz.
VOCOlinc alkalmazás
iOS felhasználók számára (Apple eszköz operációs rendszere)
1. Töltse le a VOCOlinc alkalmazást az Apple App Store-ból.
2. Állítsa vissza a terméket a gyári beállításokra a fenti utasítások szerint
3. Ellenőrizze, hogy az iPhone vagy az iPad (10.3 vagy újabb verzió) csatlakoztatva van-e a 2,4 GHz-es Wi-Fi hálózathoz. Ha 5 GHz-es hálózathoz csatlakozik, váltson telefonján vagy táblagépén 2,4 GHz-es Wi-Fi hálózatra.
4. Nyissa meg az alkalmazást, jelentkezzen be a VOCOlinc-fiókjába, vagy regisztráljon (a VOCOlinc-felhőhöz való kapcsolódáshoz szükséges).
5. Kattintson az alkalmazás bal sarkában található "+" gombra, és a telepítés befejezéséhez kövesse az alkalmazásban szereplő utasításokat. Az alkalmazás felszólítja a készüléken található QR-kód beolvasására vagy a kód kézi bevitelére. Válassza ki az eszköz típusát az alkalmazás listájában. Minden eszköznek egyedi kódja van, például VOCOlinc-XXX-XXXXXX. Ellenőrizze, hogy az azonosító kód utolsó 6 karaktere megegyezik-e a készülék utolsó 6 karakterével. Ha az eszköz "Couldn't add VOCOlinc-XXX-XXXXXX" hibát ír ki, akkor folytassa a GYIK első pontjának megfelelően (lent). Tartsa meg a telepítőkódot.
6. Átnevezheti a diffúzort, és hivatkozhat a nevére, amikor Siri-vel kommunikál. Például, ha az eszközét FLOWERBUD-nek nevezi, akkor megadhatja Siri-nek a "Kapcsold be a FLOWERBUD-ot" parancsot.
7. Adja hozzá az eszközt egy szcenárióhoz az iOS Home alkalmazásban, így egyetlen paranccsal vezérelheti a szcenárió összes eszközét. Például, ha GOOD NIGHT-nak nevez el egy szcenáriót, amely kikapcsolja az összes eszközt, akkor Siri-nek hangparancsot adhat: "Siri, good night" az összes kiválasztott termék kikapcsolásához.
A HomeKit-kompatibilis eszköz használatához a következő engedélyekre van szükség:
Settings > iCloud > iCloud Drive > Turn On
Settings > iCloud > Keychain > Turn On
Settings > Privacy > HomeKit > VOCOlinc > Turn On
Android-felhasználók számára
A VOCOlinc Android rendszeren felhőkommunikáción alapul, tehát aktív internetkapcsolatot igényel.
1. Töltse le az ingyenes VOCOlinc alkalmazást a Google Play Áruházból.
2. Állítsa vissza a terméket a gyári beállításokra a fenti utasítások szerint.
3. Ellenőrizze, hogy az Android eszköze (4.3 és újabb verzió) csatlakozik-e egy 2,4 GHz-es Wi-Fi hálózathoz. Ha 5 GHz-es hálózathoz csatlakozik, váltson telefonján vagy táblagépén 2,4 GHz-es Wi-Fi hálózatra.
4. Nyissa meg az alkalmazást, jelentkezzen be a VOCOlinc-fiókjába, vagy regisztráljon (a VOCOlinc-felhőhöz való kapcsolódáshoz szükséges).
5. Kattintson az alkalmazás bal sarkában található "+" gombra, és a telepítés befejezéséhez kövesse az alkalmazásban szereplő utasításokat.
6. Átnevezheti a diffúzort, és hivatkozhat a nevére az Alexa/Google asszisztenssel folytatott hangos kommunikáció során. Például, ha elnevezi eszközét FLOWERBUD-nak, akkor megadhatja Alexának a "Kapcsold be a FLOWERBUD" parancsot.
Csatlakozás egy harmadik fél által készített alkalmazáshoz (Amazon Alexa, Google Assistant)
Jelentkezzen be VOCOlinc fiókjába, mielőtt a harmadik féltől származó alkalmazáshoz csatlakozna. Az Alexa/Google Assistant szolgáltatáshoz történő csatlakozáshoz kövesse ezeket a lépéseket.
Csatlakozás az Amazon Alexa-hoz
1. Nyissa meg a VOCOlinc alkalmazást. Lépjen a hozzáadott eszköz részleteire, és a "Setting" szakaszban a a "VOCOlinc Cloud" elemre kattintva csatlakoztassa az eszközt a felhőhöz.
2. Lépjen a "User" -> "3rd Party Connection" -> "Amazon Alexa"-> részre, a telepítés befejezéséhez kövesse a további utasításokat.
Tipp: Jelentkezzen be az Amazon-fiókjában az Alexa alkalmazásba. Miután aktiválta a VOCOlinc készségeket az Alexa alkalmazáson belül, adja meg a VOCOlinc-fiókja adatait.
Csatlakozás a Google Assistant-hez
1. Nyissa meg a VOCOlinc alkalmazást. Lépjen a hozzáadott eszköz részleteire, és a "Setting" szakaszban a "VOCOlinc Cloud" elemre kattintva csatlakoztassa az eszközt a felhőhöz.
2. Lépjen a"User" -> "3rd Party Connection" -> "Google Assistant"-> részre, a telepítés befejezéséhez kövesse a többi utasítást.
Tipp: Jelentkezzen be a Google Assistant/ Google Home alkalmazásba a Gmail-fiókja segítségével. Miután aktiválta a VOCOlinc készségeket, adja meg a VOCOlinc-fiókja adatait.
FlowerBud funkció
Kezdőképernyő és áttekintés ("Overview")
Miután az eszközt sikeresen hozzáadta az alkalmazáshoz, a diffúzor ikonja megjelenik a kezdőlapon a nevével együtt. Hosszan nyomja meg az ikont az eszköz áttekintő oldalának megnyitásához. Itt beállíthatja a köd intenzitását, valamint a szín-, fényerő- és háttérvilágítási hatásokat. Ellenőrizheti a firmware frissítéseket vagy átnevezheti az eszközt.
Időzítés (Schedule)
Állítsa be a készülék be- és kikapcsolási idejét a kiválasztott időre és a kiválasztott napra, a héten történő ismétléssel. Kattintson a "Schedule" lehetőségre a navigációs sávban, és válassza a "+" lehetőségre új időzítés beállításához.
Háttérvilágítás (Light)
Állítsa be a tökéletes megvilágítást a navigációs sáv "Light" részében. Válasszon a színpalettából, állítsa be a fényerőt, a színhőmérsékletet és az effektusokat.
A firmware frissítése
A VOCOlinc termékekkel kapcsolatos tökéletes élmény érdekében javasoljuk a firmware frissítését, amikor új frissítés érhető el az alkalmazás fejlesztése során.
- Nyissa meg a VOCOlinc alkalmazást
- Tartsa lenyomva az eszköz ikont, lépjen az áttekintés("Overview") elemre, keresse meg a firmware frissítés ("Firmware update") lehetőséget a képernyő alján, majd kattintson az "Update" gombra.
A firmware-frissítés értesítése csak akkor jelenik meg, ha az eszköz hatótávolságon belül van, és elérhető egy új frissítés.
Frissítés közben fontos, hogy a VOCOlinc nyitva maradjon - ne minimalizálja, ne zárja be és ne szakítsa meg a frissítést.
Figyelmeztetés
• A FlowerBud ciklus maximális időtartama: 8 óra.
• A ködképződés mennyisége és intenzitása a víz típusától, a víz mennyiségétől, a páratartalomtól, a hőmérséklettől és a helyiség levegőáramától függ.
• Csak 100%-ban természetes, vízben oldódó illóolajokat használjon. Bármely vegyi anyagot tartalmazó olaj károsíthatja a készüléket! Új olaj használata előtt először tisztítsa meg a víztartályt.
Víz szivárgás
Abban az esetben, ha a diffúzor felborul vagy eldől annak használatakor, az alábbiak szerint járjon el:
1. Azonnal húzza ki a készüléket, és vegye le a fedelet.
2. Öntse ki a fennmaradó vizet a víztartályból.
3. Óvatosan rázza ki a maradék vizet, majd szárítsa legalább 24 órán keresztül nyitott térben.
A FlowerBud karbantartása
A folyamatos használat (8 órás) ciklus után, vagy 3-5 nap rövidebb használat után tisztítsa meg a készüléket a következő lépések szerint:
1. Húzza ki a készüléket és távolítsa el a fedelet.
2. Öntse ki a fennmaradó vizet a tartályból
3. Tisztítsa meg a készüléket meleg vízzel (adjon hozzá néhány csepp mosogatószert), majd óvatosan törölje szárazra.
4. A tisztításhoz ne használjon savakat vagy enzimeket, mert ezek hibás működést okozhatnak.
5. Ha hosszú ideig nem használja a diffúzort, öntse ki a vizet a tartályból.
FAQ (Gyakran ismételt kérdések)
Q1. Miért nem tudok eszközt hozzáadni a VOCOlinc alkalmazáshoz?
Ha az alkalmazás a telepítési kód beolvasása után "Couldn't find the accessory" hibát jeleníti meg, akkor győződjön meg arról, hogy minden eszköze fel van töltve, és közel van Önhöz. Ha 2.4G/5G kettős hálózati routert használ, csatlakoztassa a telefont a 2.4G hálózathoz, és csatlakoztassa újra az eszközt.
Győződjön meg arról, hogy a router beállításai helyesek és működnek. A készülék csak a WPA/WPA2-PSK módot támogatja. Győződjön meg arról, hogy a termék párosítási módban van (10 másodpercig tartsa lenyomva a Wi-Fi gombot). Ellenőrizze, hogy a telepítő kód helyesen lett megadva. Válassza ki a megfelelő terméket az alkalmazás listájából, szkennelje be a használati útmutatóban vagy a belső csomagoláson található telepítési kódot (XXX-XX-XXX).
Ha a kód beolvasása után a "Couldn't add VOCOlinc-XXX -XXXXXX" üzenet jelenik meg, akkor zárja be az alkalmazást. Indítsa újra a telefont. Állítsa vissza a terméket a gyári beállításokra.
Próbálja meg ismét hozzáadni az eszközt.
Ha a kód beolvasása után megjelenik a "The setup code is incorrect" üzenet, akkor kérjük, ellenőrizze újra, hogy a megadott kód helyes-e, vagy próbálja meg a kódot kézzel beírni. Ha az azonosító kód utolsó 6 karaktere nem egyezik a készülék alján található MAC utolsó 6 karakterével, kérjük, jelentse ezt a problémát a info@vocolinc.hu címen, a kód utolsó 6 karakterével együtt.
Ha az alkalmazás a "This accessory isn't compatible with your Wi-Fi router." szöveget jeleníti meg, ez azt jelenti, hogy az útválasztó 5 GHz-es hálózaton működik. Csatlakoztassa a telefont a 2.4G hálózathoz, és csatlakoztassa újra az eszközt. A router konfigurációjának/beállításainak módosítása azt eredményezi, hogy az eszköz szétkapcsolt állapotban marad, amely nem újítható meg. A gyári beállítások visszaállítása után törölje az eszközt, majd adja hozzá újra.
Az instabil hálózati jel az eszköz leválasztását okozhatja. Várjon kb. 2 percet az automatikus újracsatlakozáshoz. Ha a fentiek egyike sem oldja meg a problémát, törölje és vegye fel az eszközt a gyári beállítások visszaállítása után, vagy vegye fel velünk a kapcsolatot a info@vocolinc.hu címen.
Q2. A készülék gyári alaphelyzetbe állítás vagy bontás/csatlakozás után működik, de alkalmanként lecsatlakozik a hálózatról, és nem ismerhető fel.
Ügyeljen arra, hogy a csatlakoztatott Wi-Fi ne legyen túlterhelt nagyszámú eszközzel, és hogy a jelet semmi ne zavarja (falak, fémek, ólomtartalmú üveg).
Ellenőrizze, hogy telepítve van-e a VOCOlinc alkalmazás és a firmware legújabb verziója.
Csatlakoztassa újra az iOS-eszközt a Wi-Fi-hez, és ellenőrizze, hogy a Wi-Fi-jel elég erős-e.
Ha probléma merül fel a hálózattal, javítsa ki, vagy oldja meg a hálózati torlódás problémáját. Ha a probléma továbbra is fennáll, küldjön nekünk egy képernyőképet a Wi-Fi-beállításokról, a router modelljének részleteivel együtt, hogy segíthessünk a probléma megoldásában.
Ellenőrizze a router beállításait, hogy nem korlátozott-e az egyidejű csatlakozások száma.
Indítsa újra a HomeKit kiegészítőt, vagy állítsa vissza gyári beállításokra, majd adja hozzá a HomeKit kiegészítőt a VOCOlinc alkalmazáshoz.
Frissítse a VOCOlinc alkalmazást és a firmware-t a legújabb verzióra.
Q3. Miért nem tudok bejelentkezni a VOCOlinc fiókba?
A VOCOlinc rendszer érzékeny a kis- és nagybetűkre, ügyeljen arra, hogy helyesen és ugyanúgy adja meg a felhasználónevet és a jelszót, mint a regisztráció során.
Q4. Hogyan lehet újracsatlakoztatni egy eszközt?
Győződjön meg arról, hogy az iPhone/iPad/Android közel van az eszközhöz. A router konfigurációjának/beállításainak módosítása azt eredményezi, hogy az eszköz helyrehozhatatlan állapotban lecsatlakozik. A gyári beállítások visszaállítása után törölje azt, majd adja hozzá újra.
Az instabil hálózati jel az eszköz leválasztását okozhatja. Várjon kb. két percet az automatikus újracsatlakozáshoz. Ha egy idő után a kapcsolat nem áll helyre, kapcsolja ki, majd be a készüléket. Így automatikusan újracsatlakozik.
Ha a fenti opciók egyike sem működik, törölje és telepítse újra a készüléket a gyári beállítások visszaállítása után, vagy vegye fel velünk a kapcsolatot a info@vocolinc.hu címen.
Q5. Mennyi ideig fog működni a FlowerBud, amikor maximálisan fel van töltve?
Akár 8 órán keresztül.
Q6. Milyen olajat lehet alkalmazni a FlowerBud eszközben?
Választhat bármilyen 100%-ban természetes illóolajat. Más olajok tartalmazhatnak kémiai összetevőket, ízeket vagy szennyeződéseket, amelyek károsíthatják a terméket. Ha olajat cserél, tisztítsa meg a víztartályt.
Q7. Mi a teendő, ha a FlowerBud automatikusan kikapcsol
Ha a FlowerBud sípol és kikapcsol, az érzékelő vízhiányt jelez a tartályban. Ha a víztartály tele van, járjon el az alábbiak szerint:
- Távolítsa el a FlowerBud-ot az alkalmazásból, majd ne kapcsolja ki, hanem azonnal húzza ki a hálózati csatlakozót.
- Ezután csatlakoztassa újra a FlowerBud-ot a hálózathoz, végezzen alaphelyzetbe állítást és párosítsa újra.
- Ha a FlowerBud továbbra is sípol, és a ködképzés kikapcsol, akkor el kell távolítani az alkalmazásból, le kell választani a tápegységből, ki kell önteni a vizet és hagyni, hogy a FlowerBud alaposan megszáradjon.
- Ha az alap száraz, rázza meg alaposan minden irányba.
- Ezután csatlakoztassa a FlowerBud-ot az elektromos áramhoz, adjon hozzá vizet, állítsa vissza alaphelyzetbe és párosítsa újra.
- Ha a probléma továbbra is fennáll, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a info@vocolinc.hu címen.
Ha a FlowerBud hangjelzés nélkül automatikusan kikapcsol:
- Távolítsa el a FowerBud-ot az alkalmazásból, majd ne kapcsolja ki, hanem azonnal húzza ki a hálózati csatlakozót a FlowerBud-ból.
- Ezután csatlakoztassa újra a FlowerBud-ot a hálózathoz, végezzen alaphelyzetbe állítást és párosítsa újra.
- Ha a FlowerBud továbbra is leáll, és csak tiszta vizet használ, vegye fel a kapcsolatot a műszaki támogatásunkkal.
A nem megfelelően választott illóolajat:
- A spontán kikapcsolódás másik oka a nem megfelelően kiválasztott illóolaj lehet. A VOCOlinc határozottan csak 100%-ban természetes illóolajok használatát javasolja, például a Saloos márkától. A nem 100%-ban természetes eredetű olajok vékony fólia réteget hagyhatnak a tartályban, amely leülepedik a felszínen, és ezáltal rontja az egész eszköz funkcionalitását. Ha rossz olajat használ, és a FlowerBud spontán kikapcsol, távolítsa el az alkalmazásból, húzza ki a FlowerBud tápfeszültségét, alaposan tisztítsa meg a tartályt, és mossa le a maradék olajat.
- Ezután hagyja, hogy a tartály teljesen megszáradjon, csatlakoztassa az áramellátáshoz, és öntsön tiszta vizet a tartályba.
Kemény víz használata
- A vízkeménység növekedésével lerakódások képződhetnek a tálban. Javasoljuk, hogy tisztítsa ki a diffúzor edényét, és a továbbiakban kizárólag desztillált (demineralizált) vizet vagy tiszta palackozott vizet használjon.
Jogi információk:
Az Apple, iPad, iPad Air, iPhone és iPod touch az Apple Inc. védjegye az Egyesült Államokban és más országokban regisztrálva. A HomeKit az Apple védjegye.
A "Works with Apple HomeKit" logó használata azt jelenti, hogy a termékeket kifejezetten iPod, iPhone vagy iPad készülékkel való együttműködésre fejlesztették ki, vagy hogy a gyártó igazolja, hogy megfelel az Apple márka szabványainak. Az Apple azonban nem felelős az eszköz működéséért vagy a biztonsági és szabályozási előírások betartásáért.
A HomeKit kiegészítők otthonról történő vezérléséhez TVOS 10.3 (vagy újabb) Apple TV-re vagy iOS 10.3 iPad (vagy újabb) készülékre van szükség, amely otthoni központként van beállítva.