Smart LED szalag


.

A VOCOlinc intelligens LED-szalagok palettája 16 millió színnel és hangvezérléssel. Az LS1 típus vízálló (IP67), így tökéletesen illeszkedik a mosogató fölé vagy a kültéri teraszra. A szalag Wi-Fi technológiát használ, amely lehetővé teszi a VOCOlinc
alkalmazáson keresztül a választott szín, effektus, intenzitás, időzítés és egyéb funkciók távoli beállítását (ingyenesen letölthető).

. 

 

Gyári beállítások visszaállítása

Nyomja meg és tartsa lenyomva a gombot 5 másodpercig, amíg a szalag villogni nem
kezd. Az eszköz készen áll az alkalmazás párosítására. Kövesse az alkalmazás
utasításait az eszköz hozzáadásához a 2,4 GHz-es WiFi hálózaton.

Mit tartalmaz a csomagolás

  • LED szalag (2m)
  • Wi-Fi vezérlő
  • AC/DC adapter a csatlakoztatáshoz
  • Üzembe helyezési utasítások

Műszaki adatok

  • Bemenet: AC100~240V, 50/60Hz
  • Kimenet: 12 V 2A
  • Aljzat típusa: EU
  • LED-fény: 16 millió szín
  • Energiafogyasztás: max. 24 W
  • Fényáram: 550 lumen/méter
  • Működési frekvenciasáv: 2412 ~ 2484 MHz
  • Max. kibocsátott RF teljesítmény: 13dBm

Biztonsági figyelmeztetés

  • ÁRAMÜTÉS VAGY TŰZ KOCKÁZATA. Ne telepítse a terméket nedves kézzel vagy
  • nedves felületre.
  • Ne használja a terméket a szokásos fali fénytompítóval. Használja az alkalmazást a
  • tompításhoz.
  • Csak 0 - 40 °C hőmérsékleten használja!
  • Ne használja a terméket vészkijárat jelölésére
  • Ne használja vészvilágításként
  • Ne szerelje szét a termék alkatrészeit
  • Ne tisztítsa folyadékkal

LED fény állapotok

Állapot LS1, LS2
Első bekapcsolás Fehér fény 5%-os fényerővel
Párosítás Fehér fény 5%-os fényerővel
Az eszköz hozzáadásra került Fehér fény 50%-os fényerővel
Az eszközt azonosítottuk Fehér fény 5%-os fényerővel, 5x egymás után gyorsan felvillan
A firmware frissítése
befejeződött
2x villog egymás után

Ha a fényerőt 0%-ra állítja a szalag kikapcsolása előtt, akkor a szalag a legközelebbi
bekapcsolásakor 5%-on világít.

A VOCOlinc LS1 és a VOCOlinc LS2 LED-szalag
párosítása

VOCOlinc alkalmazás

iOS felhasználók számára (Apple eszköz)

1. Töltse le a VOCOlinc alkalmazást az Apple App Store-ból.

2. Csatlakoztassa a szalagot az adapterhez, majd a konnektorhoz. Ekkor elkezd
világítani.

3. Ellenőrizze, hogy az iPhone vagy az iPad (10.3 vagy újabb verzió) csatlakoztatva van-
e a 2,4 GHz-es Wi-Fi hálózathoz. Ha 5 GHz-es hálózathoz csatlakozik, akkor váltson telefonján vagy táblagépén 2,4 GHz-es Wi-Fi hálózatra.

4. Nyissa meg az alkalmazást és jelentkezzen be, vagy regisztráljon a VOCOlinc-
fiókjába (a VOCOlinc-felhőhöz való csatlakozáshoz szükséges). Kattintson az alkalmazás bal sarkában található "+" gombra, és a telepítés befejezéséhez kövesse az alkalmazásban szereplő utasításokat. Az alkalmazás felszólítja a készüléken található QR-kód beolvasására, vagy a kód kézi bevitelére. Válassza ki az eszköz típusát az alkalmazás listájában. Minden eszköznek egyedi kódja van, például VOCOlinc-XXX-XXXXXX. Ellenőrizze, hogy az azonosító kód utolsó 6 karaktere megegyezik-e a készülék utolsó 6 karakterével. Ha az eszköz "Couldnt add VOCOlinc-XXX-XXXXXX", hibajelzést mutat, akkor folytassa a GYIK első pontja alapján (lent). Ne dobja el a telepítőkódot.

5. A szalagot átnevezheti, és hivatkozhat a szalagra, ha a Siri-vel hangalapú
kommunikációt folytat. Például, ha az eszközét LIGHTSTRIP-nek nevezi, akkor
megadhatja a Siri-nek a "Turn on LIGHTSTRIP" parancsot.

6. Adja hozzá az eszközt a szcenáriókhoz az iOS Home alkalmazásban, és egyetlen
paranccsal vezérelje a szcenárió összes eszközét. Például, ha GOOD NIGHT-nak
elnevez egy jelenetet, amely kikapcsolja az összes eszközt, akkor Siri-nek
hangparancsot adhat: "Hey Siri, good night" az összes kiválasztott termék
kikapcsolásához.

A HomeKit-kompatibilis eszköz használatához a következő engedélyekre van szükség:
Settings > iCloud > iCloud Drive > Turn On
Settings > iCloud > Keychain > Turn On
Settings > Privacy > HomeKit > VOCOlinc > Turn On

______________

Android-felhasználók számára

A VOCOlinc Android rendszerre felhőkommunikáción alapul, tehát aktív
internetkapcsolatot igényel.

1. Töltse le az ingyenes VOCOlinc alkalmazást a Google Play Áruházból.

2. Csatlakoztassa a szalagot az adapter aljzatába, majd a hálózati csatlakozóba. Ezután
elkezd világítani.

3. Győződjön meg arról, hogy az Android (4.3 és újabb verzió) 2,4 GHz-es Wi-Fi
hálózathoz csatlakozik. Ha 5 GHz-es hálózathoz csatlakozik, váltson telefonján vagy
táblagépén 2,4 GHz-es Wi-Fi hálózatra.

4. Nyissa meg az alkalmazást, jelentkezzen be a VOCOlinc-fiókjába, vagy regisztráljon
(a VOCOlinc-felhőhöz való kapcsolódáshoz szükséges).

5. Kattintson az alkalmazás bal sarkában található "+" gombra, és a telepítés
befejezéséhez kövesse az alkalmazásban szereplő utasításokat.

6. Átnevezheti a szalagot, és hivatkozhat rá az Alexa/Google Assistant segítségével
történő kommunikáció során. Például, ha eszközét LIGHTSTRIP-nek nevezi, akkor
megadhatja Alexának a "Turn on LIGHTSTRIP" parancsot.

 

Csatlakozás harmadik fél által készített
alkalmazáshoz

Az Alexa/Google Assistant szolgáltatáshoz történő csatlakozáshoz kövesse az alábbi
lépéseket:

Csatlakozás az Amazon Alexa-hoz

1. Töltse le és telepítse az Amazon Alexa alkalmazást. Jelentkezzen be a fiókjába.

2. Hozzon létre egy fiókot a VOCOlinc szolgáltatásban, és jelentkezzen be a fiókjába. 

.

 3. Lépjen be a VOCOlinc alkalmazásba -> tartsa az ujját az eszköz ikonján, és lépjen a
Beállítások (Settings) -> "VOCOlinc Cloud" elemre

.

4. Lépjen a "User" > "3rd Party Connection" > "Amazon Alexa" szakaszra > és
kövesse a további utasításokat a telepítés befejezéséhez.

.

5. Használja a VOCOlinc fiókot az Alexa skill: VOCOlinc engedélyezéséhez.
Figyelem: amikor engedélyezi a "VOCOlinc action" lehetőséget az Alexa rendszerében,
ugyanazokat a bejelentkezési adatokat kell használnia, mint amikor bejelentkezik a
VOCOlinc alkalmazásba!

.

6. Keresse meg az eszközt az Alexa-fiókjában.

.

Ha megváltoztatja az eszköz nevét a VOCOlinc alkalmazásban, válassza ki ismét az
Alexában is a "Discovering devices" lehetőséget a név megújításához. 

Alexa Skills

1. "Alexa, turn on (name)"

2. "Alexa, turn off (name)"

 

Csatlakozás a Google Asszisztenshez

1. Töltse le és telepítse a Google Asszisztenst, jelentkezzen be Google fiókja adataival.

2. Hozzon létre egy fiókot a VOCOlinc szolgáltatásban, és jelentkezzen be fiókjába.

.

3. Ugrás a VOCOlinc alkalmazásba > tartsa az ujját az eszköz ikonján, és lépjen a Beállítás (Settings) > "VOCOlinc Cloud"  elemre.

.

Ne rendeljen hasonló kiejtéssel rendelkező neveket az eszközökhöz! Például
"Light Bulb One" a "Light Bulb Two".

4. Lépjen a Used >> Google Assistant >> szakaszba, kövesse a megadott lépéseket,
majd válassza a "Get Started" elemet a Google Assistant alkalmazás megnyitásához.

.

5. Használja a VOCOlinc-fiókját a Google Action engedélyezéséhez. Lépjen a
Beállítások (Settings) > Home control > lehetőségre, majd nyomja meg a "+" gombot. 

.

>> Engedélyezze a műveletet (Google Action) a VOCOlinc-fiókba való bejelentkezéshez

.

6. Rendelje hozzá az eszközt egy helyiséghez.

  

Állítsa be a LED szalag időzítését a VOCOlinc alkalmazásban

Kapcsolja be/ki a LED szalagot az előre beállított ütemezés szerint (óránként, napi vagy
heti szinten). Ébredjen reggel a szalag fokozatosan erősödő fényére, vagy előre beállíthatja a bekapcsolását hazaérkezésére.
Kapcsolja be a VOCOlinc alkalmazást -> tartsa lenyomva a VOCOlinc eszköz ikonját ->
Timer (Időzítő) -> Kattintson a "+" ikonra egy új esemény létrehozásához, beállításához
és az esemény nevének megadásához.

.

 

A firmware frissítése

A VOCOlinc termékekkel kapcsolatos tökéletes élmény érdekében javasoljuk a firmware
frissítését, amikor új frissítés érhető el az alkalmazás fejlesztése során.

  • Nyissa meg a VOCOlinc alkalmazást
  • Tartsa lenyomva az eszköz ikont, lépjen az áttekintés ("Overview") elemre, keresse meg a firmware frissítés ("Firmware update") lehetőséget a képernyő alján, majd kattintson az "Update" gombra.

A firmware-frissítés értesítése csak akkor jelenik meg, ha az eszköz hatótávolságon
belül van, és elérhető egy új frissítés.

Frissítés közben fontos, hogy a VOCOlinc nyitva maradjon - ne minimalizálja, ne zárja be
és ne szakítsa meg a frissítést.

.

Gyakori kérdések

Q1. Miért nem tudok eszközt hozzáadni a VOCOlinc alkalmazáshoz?

Ha az alkalmazás a telepítési kód beolvasása után "Couldn't find the accessory" hibát jeleníti meg, akkor győződjön meg arról, hogy minden eszköze fel van töltve, és közel van Önhöz. Ha 2.4G/5G kettős hálózati routert használ, csatlakoztassa a telefont a 2.4G hálózathoz, és csatlakoztassa újra az eszközt.

Győződjön meg arról, hogy a router beállításai helyesek és működnek. A készülék csak a WPA/WPA2-PSK módot támogatja.
Győződjön meg arról, hogy a termék párosítási módban van (10 másodpercig tartsa lenyomva a Wi-Fi gombot).
Ellenőrizze, hogy a telepítő kód helyesen lett megadva. Válassza ki a megfelelő terméket az alkalmazás listájából, szkennelje be a használati útmutatóban vagy a belső csomagoláson található telepítési kódot (XXX-XX-XXX).

 

Ha a kód beolvasása után a "Couldn't add VOCOlinc-XXX -XXXXXX" üzenet jelenik meg, akkor zárja be az alkalmazást.
Indítsa újra a telefont.
Állítsa vissza a terméket a gyári beállításokra.

 

Próbálja meg ismét hozzáadni az eszközt.

 

Ha a kód beolvasása után megjelenik a "The setup code is incorrect" üzenet, akkor kérjük, ellenőrizze újra, hogy a megadott kód helyes-e, vagy próbálja meg a kódot kézzel beírni.
Ha az azonosító kód utolsó 6 karaktere nem egyezik a készülék alján található MAC utolsó 6 karakterével, kérjük, jelentse ezt a problémát a info@vocolinc.hu címen, a kód utolsó 6 karakterével együtt.

 

Ha az alkalmazás a "This accessory isn't compatible with your Wi-Fi router." szöveget jeleníti meg, ez azt jelenti, hogy az útválasztó 5 GHz-es hálózaton működik. Csatlakoztassa a telefont a 2.4G hálózathoz, és csatlakoztassa újra az eszközt.
A router konfigurációjának/beállításainak módosítása azt eredményezi, hogy az eszköz szétkapcsolt állapotban marad, amely nem újítható meg. A gyári beállítások visszaállítása után törölje az eszközt, majd adja hozzá újra.

 

Az instabil hálózati jel az eszköz leválasztását okozhatja. Várjon kb. 2 percet az automatikus újracsatlakozáshoz.
Ha a fentiek egyike sem oldja meg a problémát, törölje és vegye fel az eszközt a gyári beállítások visszaállítása után, vagy vegye fel velünk a kapcsolatot a info@vocolinc.hu címen.

Q2. A készülék gyári alaphelyzetbe állítás vagy bontás/csatlakozás után működik, de alkalmanként lecsatlakozik a hálózatról, és nem ismerhető fel.


Ügyeljen arra, hogy a csatlakoztatott Wi-Fi ne legyen túlterhelt nagyszámú eszközzel, és hogy a jelet semmi ne zavarja (falak, fémek, ólomtartalmú üveg).

Ellenőrizze, hogy telepítve van-e a VOCOlinc alkalmazás és a firmware legújabb verziója.

Csatlakoztassa újra az iOS-eszközt a Wi-Fi-hez, és ellenőrizze, hogy a Wi-Fi-jel elég erős-e.

Ha probléma merül fel a hálózattal, javítsa ki, vagy oldja meg a hálózati torlódás problémáját. Ha a probléma továbbra is fennáll, küldjön nekünk egy képernyőképet a Wi-Fi-beállításokról, a router modelljének részleteivel együtt, hogy segíthessünk a probléma megoldásában.

Ellenőrizze a router beállításait, hogy nem korlátozott-e az egyidejű csatlakozások száma.
Indítsa újra a HomeKit kiegészítőt, vagy állítsa vissza gyári beállításokra, majd adja hozzá a HomeKit kiegészítőt a VOCOlinc alkalmazáshoz.

Frissítse a VOCOlinc alkalmazást és a firmware-t a legújabb verzióra.

Q3. Miért nem tudok bejelentkezni a VOCOlinc fiókba?

A VOCOlinc rendszer érzékeny a kis- és nagybetűkre, ügyeljen arra, hogy helyesen és ugyanúgy adja meg a felhasználónevet és a jelszót, mint a regisztráció során.

Q4. Hogyan lehet újracsatlakoztatni egy eszközt?

Győződjön meg arról, hogy az iPhone/iPad/Android közel van az eszközhöz. A router konfigurációjának/beállításainak módosítása azt eredményezi, hogy az eszköz helyrehozhatatlan állapotban lecsatlakozik. A gyári beállítások visszaállítása után törölje azt, majd adja hozzá újra.

Az instabil hálózati jel az eszköz leválasztását okozhatja. Várjon kb. két percet az automatikus újracsatlakozáshoz. Ha egy idő után a kapcsolat nem áll helyre, kapcsolja ki, majd be a készüléket. Így automatikusan újracsatlakozik.

Ha a fenti opciók egyike sem működik, törölje és telepítse újra a készüléket a gyári beállítások visszaállítása után, vagy vegye fel velünk a kapcsolatot a info@vocolinc.hu címen.

05. Vezérelhetek egyidejűleg több VOCOlinc terméket?

Igen. A csoportvezérlést a VOCOlinc program "scene" ("szcenárió") vagy "group"
("csoport") szakaszában állíthatja be.

06. Használhatok-e intelligens világítási termékeket klasszikus fényerőszabályzóval együtt?

Intelligens izzóinkat és szalagokat nem a hagyományos fényerőszabályzókkal való
használatra terveztük, tehát a termékeket csak az alkalmazás segítségével lehet
tompítani/erősíteni.

07. A fény kikapcsolása előtt a fényerőt 0%-ra állítottam. Miért tér vissza a fényerő 5%-ra, amikor ismét bekapcsolom a fényt?

Ez a funkció előre be van állítva, és azt jelzi, hogy a szalag be van kapcsolva.

Adatvédelmi beállítások

Cookie-kat használunk a weboldal látogatás javítására, a teljesítmény elemzésére és a használatára vonatkozó adatok gyűjtésére. Ehhez harmadik féltől származó eszközöket és szolgáltatásokat használhatunk, és az összegyűjtött adatokat továbbíthatjuk partnereinknek az EU-ban, az Egyesült Államokban vagy más országokban. Az "Összes cookie elfogadása" gombra kattintva elfogadja ezt a feldolgozást. Az alábbiakban részletes információkat találhat, vagy módosíthatja preferenciáit.

Adatvédelmi irányelvek

Részletek megtekintése

Weboldalunk adatokat tárol az Ön eszközén (cookie-k és böngészőtároló) az Ön munkamenetének azonosítása, valamint az alapvető platformfunkciók, a böngészési élmény és a biztonság elérése érdekében.

Az Ön eszközén adatokat tárolhatunk (cookie-k és böngészőtárolók), hogy további funkciókat biztosítsunk, amelyek javítják az Ön böngészési élményét, felhasználói fiók vagy bejelentkezés nélkül tároljuk az Ön egyes beállításait, harmadik féltől származó szkripteket és/vagy erőforrásokat, widgeteket stb. használhatunk.

Az analitikai eszközök használata lehetővé teszi számunkra, hogy jobban megértsük látogatóink igényeit és azt, hogy hogyan használják oldalunkat. Első vagy harmadik féltől származó eszközöket használhatunk a weboldalunkon történő böngészés nyomon követésére vagy rögzítésére, az Ön által használt vagy interakcióba lépett eszközök vagy összetevők elemzésére, konverziós események rögzítésére és hasonlókra.

Használhatunk sütiket és harmadik féltől származó eszközöket, hogy javítsuk a mi vagy partnereink termék- és/vagy szolgáltatáskínálatát és azok relevanciáját az Ön számára az Ön által ezen a webhelyen vagy más webhelyeken meglátogatott termékek vagy oldalak alapján.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Bejelentkezés