Smart LED szalag
A VOCOlinc intelligens LED-szalagok palettája 16 millió színnel és hangvezérléssel. Az LS1 típus vízálló (IP67), így tökéletesen illeszkedik a mosogató fölé vagy a kültéri teraszra. A szalag Wi-Fi technológiát használ, amely lehetővé teszi a VOCOlinc
alkalmazáson keresztül a választott szín, effektus, intenzitás, időzítés és egyéb funkciók távoli beállítását (ingyenesen letölthető).
Gyári beállítások visszaállítása
Nyomja meg és tartsa lenyomva a gombot 5 másodpercig, amíg a szalag villogni nem
kezd. Az eszköz készen áll az alkalmazás párosítására. Kövesse az alkalmazás
utasításait az eszköz hozzáadásához a 2,4 GHz-es WiFi hálózaton.
Mit tartalmaz a csomagolás
- LED szalag (2m)
- Wi-Fi vezérlő
- AC/DC adapter a csatlakoztatáshoz
- Üzembe helyezési utasítások
Műszaki adatok
- Bemenet: AC100~240V, 50/60Hz
- Kimenet: 12 V 2A
- Aljzat típusa: EU
- LED-fény: 16 millió szín
- Energiafogyasztás: max. 24 W
- Fényáram: 550 lumen/méter
- Működési frekvenciasáv: 2412 ~ 2484 MHz
- Max. kibocsátott RF teljesítmény: 13dBm
Biztonsági figyelmeztetés
- ÁRAMÜTÉS VAGY TŰZ KOCKÁZATA. Ne telepítse a terméket nedves kézzel vagy
- nedves felületre.
- Ne használja a terméket a szokásos fali fénytompítóval. Használja az alkalmazást a
- tompításhoz.
- Csak 0 - 40 °C hőmérsékleten használja!
- Ne használja a terméket vészkijárat jelölésére
- Ne használja vészvilágításként
- Ne szerelje szét a termék alkatrészeit
- Ne tisztítsa folyadékkal
LED fény állapotok
Állapot | LS1, LS2 |
Első bekapcsolás | Fehér fény 5%-os fényerővel |
Párosítás | Fehér fény 5%-os fényerővel |
Az eszköz hozzáadásra került | Fehér fény 50%-os fényerővel |
Az eszközt azonosítottuk | Fehér fény 5%-os fényerővel, 5x egymás után gyorsan felvillan |
A firmware frissítése befejeződött |
2x villog egymás után |
Ha a fényerőt 0%-ra állítja a szalag kikapcsolása előtt, akkor a szalag a legközelebbi
bekapcsolásakor 5%-on világít.
A VOCOlinc LS1 és a VOCOlinc LS2 LED-szalag
párosítása
VOCOlinc alkalmazás
iOS felhasználók számára (Apple eszköz)
1. Töltse le a VOCOlinc alkalmazást az Apple App Store-ból.
2. Csatlakoztassa a szalagot az adapterhez, majd a konnektorhoz. Ekkor elkezd
világítani.
3. Ellenőrizze, hogy az iPhone vagy az iPad (10.3 vagy újabb verzió) csatlakoztatva van-
e a 2,4 GHz-es Wi-Fi hálózathoz. Ha 5 GHz-es hálózathoz csatlakozik, akkor váltson telefonján vagy táblagépén 2,4 GHz-es Wi-Fi hálózatra.
4. Nyissa meg az alkalmazást és jelentkezzen be, vagy regisztráljon a VOCOlinc-
fiókjába (a VOCOlinc-felhőhöz való csatlakozáshoz szükséges). Kattintson az alkalmazás bal sarkában található "+" gombra, és a telepítés befejezéséhez kövesse az alkalmazásban szereplő utasításokat. Az alkalmazás felszólítja a készüléken található QR-kód beolvasására, vagy a kód kézi bevitelére. Válassza ki az eszköz típusát az alkalmazás listájában. Minden eszköznek egyedi kódja van, például VOCOlinc-XXX-XXXXXX. Ellenőrizze, hogy az azonosító kód utolsó 6 karaktere megegyezik-e a készülék utolsó 6 karakterével. Ha az eszköz "Couldnt add VOCOlinc-XXX-XXXXXX", hibajelzést mutat, akkor folytassa a GYIK első pontja alapján (lent). Ne dobja el a telepítőkódot.
5. A szalagot átnevezheti, és hivatkozhat a szalagra, ha a Siri-vel hangalapú
kommunikációt folytat. Például, ha az eszközét LIGHTSTRIP-nek nevezi, akkor
megadhatja a Siri-nek a "Turn on LIGHTSTRIP" parancsot.
6. Adja hozzá az eszközt a szcenáriókhoz az iOS Home alkalmazásban, és egyetlen
paranccsal vezérelje a szcenárió összes eszközét. Például, ha GOOD NIGHT-nak
elnevez egy jelenetet, amely kikapcsolja az összes eszközt, akkor Siri-nek
hangparancsot adhat: "Hey Siri, good night" az összes kiválasztott termék
kikapcsolásához.
A HomeKit-kompatibilis eszköz használatához a következő engedélyekre van szükség:
Settings > iCloud > iCloud Drive > Turn On
Settings > iCloud > Keychain > Turn On
Settings > Privacy > HomeKit > VOCOlinc > Turn On
______________
Android-felhasználók számára
A VOCOlinc Android rendszerre felhőkommunikáción alapul, tehát aktív
internetkapcsolatot igényel.
1. Töltse le az ingyenes VOCOlinc alkalmazást a Google Play Áruházból.
2. Csatlakoztassa a szalagot az adapter aljzatába, majd a hálózati csatlakozóba. Ezután
elkezd világítani.
3. Győződjön meg arról, hogy az Android (4.3 és újabb verzió) 2,4 GHz-es Wi-Fi
hálózathoz csatlakozik. Ha 5 GHz-es hálózathoz csatlakozik, váltson telefonján vagy
táblagépén 2,4 GHz-es Wi-Fi hálózatra.
4. Nyissa meg az alkalmazást, jelentkezzen be a VOCOlinc-fiókjába, vagy regisztráljon
(a VOCOlinc-felhőhöz való kapcsolódáshoz szükséges).
5. Kattintson az alkalmazás bal sarkában található "+" gombra, és a telepítés
befejezéséhez kövesse az alkalmazásban szereplő utasításokat.
6. Átnevezheti a szalagot, és hivatkozhat rá az Alexa/Google Assistant segítségével
történő kommunikáció során. Például, ha eszközét LIGHTSTRIP-nek nevezi, akkor
megadhatja Alexának a "Turn on LIGHTSTRIP" parancsot.
Csatlakozás harmadik fél által készített
alkalmazáshoz
Az Alexa/Google Assistant szolgáltatáshoz történő csatlakozáshoz kövesse az alábbi
lépéseket:
Csatlakozás az Amazon Alexa-hoz
1. Töltse le és telepítse az Amazon Alexa alkalmazást. Jelentkezzen be a fiókjába.
2. Hozzon létre egy fiókot a VOCOlinc szolgáltatásban, és jelentkezzen be a fiókjába.
3. Lépjen be a VOCOlinc alkalmazásba -> tartsa az ujját az eszköz ikonján, és lépjen a
Beállítások (Settings) -> "VOCOlinc Cloud" elemre
4. Lépjen a "User" > "3rd Party Connection" > "Amazon Alexa" szakaszra > és
kövesse a további utasításokat a telepítés befejezéséhez.
5. Használja a VOCOlinc fiókot az Alexa skill: VOCOlinc engedélyezéséhez.
Figyelem: amikor engedélyezi a "VOCOlinc action" lehetőséget az Alexa rendszerében,
ugyanazokat a bejelentkezési adatokat kell használnia, mint amikor bejelentkezik a
VOCOlinc alkalmazásba!
6. Keresse meg az eszközt az Alexa-fiókjában.
Ha megváltoztatja az eszköz nevét a VOCOlinc alkalmazásban, válassza ki ismét az
Alexában is a "Discovering devices" lehetőséget a név megújításához.
Alexa Skills
1. "Alexa, turn on (name)"
2. "Alexa, turn off (name)"
Csatlakozás a Google Asszisztenshez
1. Töltse le és telepítse a Google Asszisztenst, jelentkezzen be Google fiókja adataival.
2. Hozzon létre egy fiókot a VOCOlinc szolgáltatásban, és jelentkezzen be fiókjába.
3. Ugrás a VOCOlinc alkalmazásba > tartsa az ujját az eszköz ikonján, és lépjen a Beállítás (Settings) > "VOCOlinc Cloud" elemre.
Ne rendeljen hasonló kiejtéssel rendelkező neveket az eszközökhöz! Például
"Light Bulb One" a "Light Bulb Two".
4. Lépjen a Used >> Google Assistant >> szakaszba, kövesse a megadott lépéseket,
majd válassza a "Get Started" elemet a Google Assistant alkalmazás megnyitásához.
5. Használja a VOCOlinc-fiókját a Google Action engedélyezéséhez. Lépjen a
Beállítások (Settings) > Home control > lehetőségre, majd nyomja meg a "+" gombot.
>> Engedélyezze a műveletet (Google Action) a VOCOlinc-fiókba való bejelentkezéshez
6. Rendelje hozzá az eszközt egy helyiséghez.
Állítsa be a LED szalag időzítését a VOCOlinc alkalmazásban
Kapcsolja be/ki a LED szalagot az előre beállított ütemezés szerint (óránként, napi vagy
heti szinten). Ébredjen reggel a szalag fokozatosan erősödő fényére, vagy előre beállíthatja a bekapcsolását hazaérkezésére.
Kapcsolja be a VOCOlinc alkalmazást -> tartsa lenyomva a VOCOlinc eszköz ikonját ->
Timer (Időzítő) -> Kattintson a "+" ikonra egy új esemény létrehozásához, beállításához
és az esemény nevének megadásához.
A firmware frissítése
A VOCOlinc termékekkel kapcsolatos tökéletes élmény érdekében javasoljuk a firmware
frissítését, amikor új frissítés érhető el az alkalmazás fejlesztése során.
- Nyissa meg a VOCOlinc alkalmazást
- Tartsa lenyomva az eszköz ikont, lépjen az áttekintés ("Overview") elemre, keresse meg a firmware frissítés ("Firmware update") lehetőséget a képernyő alján, majd kattintson az "Update" gombra.
A firmware-frissítés értesítése csak akkor jelenik meg, ha az eszköz hatótávolságon
belül van, és elérhető egy új frissítés.
Frissítés közben fontos, hogy a VOCOlinc nyitva maradjon - ne minimalizálja, ne zárja be
és ne szakítsa meg a frissítést.
Gyakori kérdések
Q1. Miért nem tudok eszközt hozzáadni a VOCOlinc alkalmazáshoz?
Ha az alkalmazás a telepítési kód beolvasása után "Couldn't find the accessory" hibát jeleníti meg, akkor győződjön meg arról, hogy minden eszköze fel van töltve, és közel van Önhöz. Ha 2.4G/5G kettős hálózati routert használ, csatlakoztassa a telefont a 2.4G hálózathoz, és csatlakoztassa újra az eszközt.
Győződjön meg arról, hogy a router beállításai helyesek és működnek. A készülék csak a WPA/WPA2-PSK módot támogatja. Győződjön meg arról, hogy a termék párosítási módban van (10 másodpercig tartsa lenyomva a Wi-Fi gombot). Ellenőrizze, hogy a telepítő kód helyesen lett megadva. Válassza ki a megfelelő terméket az alkalmazás listájából, szkennelje be a használati útmutatóban vagy a belső csomagoláson található telepítési kódot (XXX-XX-XXX).
Ha a kód beolvasása után a "Couldn't add VOCOlinc-XXX -XXXXXX" üzenet jelenik meg, akkor zárja be az alkalmazást. Indítsa újra a telefont. Állítsa vissza a terméket a gyári beállításokra.
Próbálja meg ismét hozzáadni az eszközt.
Ha a kód beolvasása után megjelenik a "The setup code is incorrect" üzenet, akkor kérjük, ellenőrizze újra, hogy a megadott kód helyes-e, vagy próbálja meg a kódot kézzel beírni. Ha az azonosító kód utolsó 6 karaktere nem egyezik a készülék alján található MAC utolsó 6 karakterével, kérjük, jelentse ezt a problémát a info@vocolinc.hu címen, a kód utolsó 6 karakterével együtt.
Ha az alkalmazás a "This accessory isn't compatible with your Wi-Fi router." szöveget jeleníti meg, ez azt jelenti, hogy az útválasztó 5 GHz-es hálózaton működik. Csatlakoztassa a telefont a 2.4G hálózathoz, és csatlakoztassa újra az eszközt. A router konfigurációjának/beállításainak módosítása azt eredményezi, hogy az eszköz szétkapcsolt állapotban marad, amely nem újítható meg. A gyári beállítások visszaállítása után törölje az eszközt, majd adja hozzá újra.
Az instabil hálózati jel az eszköz leválasztását okozhatja. Várjon kb. 2 percet az automatikus újracsatlakozáshoz. Ha a fentiek egyike sem oldja meg a problémát, törölje és vegye fel az eszközt a gyári beállítások visszaállítása után, vagy vegye fel velünk a kapcsolatot a info@vocolinc.hu címen.
Q2. A készülék gyári alaphelyzetbe állítás vagy bontás/csatlakozás után működik, de alkalmanként lecsatlakozik a hálózatról, és nem ismerhető fel.
Ügyeljen arra, hogy a csatlakoztatott Wi-Fi ne legyen túlterhelt nagyszámú eszközzel, és hogy a jelet semmi ne zavarja (falak, fémek, ólomtartalmú üveg).
Ellenőrizze, hogy telepítve van-e a VOCOlinc alkalmazás és a firmware legújabb verziója.
Csatlakoztassa újra az iOS-eszközt a Wi-Fi-hez, és ellenőrizze, hogy a Wi-Fi-jel elég erős-e.
Ha probléma merül fel a hálózattal, javítsa ki, vagy oldja meg a hálózati torlódás problémáját. Ha a probléma továbbra is fennáll, küldjön nekünk egy képernyőképet a Wi-Fi-beállításokról, a router modelljének részleteivel együtt, hogy segíthessünk a probléma megoldásában.
Ellenőrizze a router beállításait, hogy nem korlátozott-e az egyidejű csatlakozások száma.
Indítsa újra a HomeKit kiegészítőt, vagy állítsa vissza gyári beállításokra, majd adja hozzá a HomeKit kiegészítőt a VOCOlinc alkalmazáshoz.
Frissítse a VOCOlinc alkalmazást és a firmware-t a legújabb verzióra.
Q3. Miért nem tudok bejelentkezni a VOCOlinc fiókba?
A VOCOlinc rendszer érzékeny a kis- és nagybetűkre, ügyeljen arra, hogy helyesen és ugyanúgy adja meg a felhasználónevet és a jelszót, mint a regisztráció során.
Q4. Hogyan lehet újracsatlakoztatni egy eszközt?
Győződjön meg arról, hogy az iPhone/iPad/Android közel van az eszközhöz. A router konfigurációjának/beállításainak módosítása azt eredményezi, hogy az eszköz helyrehozhatatlan állapotban lecsatlakozik. A gyári beállítások visszaállítása után törölje azt, majd adja hozzá újra.
Az instabil hálózati jel az eszköz leválasztását okozhatja. Várjon kb. két percet az automatikus újracsatlakozáshoz. Ha egy idő után a kapcsolat nem áll helyre, kapcsolja ki, majd be a készüléket. Így automatikusan újracsatlakozik.
Ha a fenti opciók egyike sem működik, törölje és telepítse újra a készüléket a gyári beállítások visszaállítása után, vagy vegye fel velünk a kapcsolatot a info@vocolinc.hu címen.
05. Vezérelhetek egyidejűleg több VOCOlinc terméket?
Igen. A csoportvezérlést a VOCOlinc program "scene" ("szcenárió") vagy "group"
("csoport") szakaszában állíthatja be.
06. Használhatok-e intelligens világítási termékeket klasszikus fényerőszabályzóval együtt?
Intelligens izzóinkat és szalagokat nem a hagyományos fényerőszabályzókkal való
használatra terveztük, tehát a termékeket csak az alkalmazás segítségével lehet
tompítani/erősíteni.
07. A fény kikapcsolása előtt a fényerőt 0%-ra állítottam. Miért tér vissza a fényerő 5%-ra, amikor ismét bekapcsolom a fényt?
Ez a funkció előre be van állítva, és azt jelzi, hogy a szalag be van kapcsolva.