Smart LED szalag


.

A VOCOlinc intelligens LED-szalagok palettája 16 millió színnel és hangvezérléssel. Az LS1 típus vízálló (IP67), így tökéletesen illeszkedik a mosogató fölé vagy a kültéri teraszra. A szalag Wi-Fi technológiát használ, amely lehetővé teszi a VOCOlinc
alkalmazáson keresztül a választott szín, effektus, intenzitás, időzítés és egyéb funkciók távoli beállítását (ingyenesen letölthető).

. 

 

Gyári beállítások visszaállítása

Nyomja meg és tartsa lenyomva a gombot 5 másodpercig, amíg a szalag villogni nem
kezd. Az eszköz készen áll az alkalmazás párosítására. Kövesse az alkalmazás
utasításait az eszköz hozzáadásához a 2,4 GHz-es WiFi hálózaton.

Mit tartalmaz a csomagolás

  • LED szalag (2m)
  • Wi-Fi vezérlő
  • AC/DC adapter a csatlakoztatáshoz
  • Üzembe helyezési utasítások

Műszaki adatok

  • Bemenet: AC100~240V, 50/60Hz
  • Kimenet: 12 V 2A
  • Aljzat típusa: EU
  • LED-fény: 16 millió szín
  • Energiafogyasztás: max. 24 W
  • Fényáram: 550 lumen/méter
  • Működési frekvenciasáv: 2412 ~ 2484 MHz
  • Max. kibocsátott RF teljesítmény: 13dBm

Biztonsági figyelmeztetés

  • ÁRAMÜTÉS VAGY TŰZ KOCKÁZATA. Ne telepítse a terméket nedves kézzel vagy
  • nedves felületre.
  • Ne használja a terméket a szokásos fali fénytompítóval. Használja az alkalmazást a
  • tompításhoz.
  • Csak 0 - 40 °C hőmérsékleten használja!
  • Ne használja a terméket vészkijárat jelölésére
  • Ne használja vészvilágításként
  • Ne szerelje szét a termék alkatrészeit
  • Ne tisztítsa folyadékkal

LED fény állapotok

Állapot LS1, LS2
Első bekapcsolás Fehér fény 5%-os fényerővel
Párosítás Fehér fény 5%-os fényerővel
Az eszköz hozzáadásra került Fehér fény 50%-os fényerővel
Az eszközt azonosítottuk Fehér fény 5%-os fényerővel, 5x egymás után gyorsan felvillan
A firmware frissítése
befejeződött
2x villog egymás után

Ha a fényerőt 0%-ra állítja a szalag kikapcsolása előtt, akkor a szalag a legközelebbi
bekapcsolásakor 5%-on világít.

A VOCOlinc LS1 és a VOCOlinc LS2 LED-szalag
párosítása

VOCOlinc alkalmazás

iOS felhasználók számára (Apple eszköz)

1. Töltse le a VOCOlinc alkalmazást az Apple App Store-ból.

2. Csatlakoztassa a szalagot az adapterhez, majd a konnektorhoz. Ekkor elkezd
világítani.

3. Ellenőrizze, hogy az iPhone vagy az iPad (10.3 vagy újabb verzió) csatlakoztatva van-
e a 2,4 GHz-es Wi-Fi hálózathoz. Ha 5 GHz-es hálózathoz csatlakozik, akkor váltson telefonján vagy táblagépén 2,4 GHz-es Wi-Fi hálózatra.

4. Nyissa meg az alkalmazást és jelentkezzen be, vagy regisztráljon a VOCOlinc-
fiókjába (a VOCOlinc-felhőhöz való csatlakozáshoz szükséges). Kattintson az alkalmazás bal sarkában található "+" gombra, és a telepítés befejezéséhez kövesse az alkalmazásban szereplő utasításokat. Az alkalmazás felszólítja a készüléken található QR-kód beolvasására, vagy a kód kézi bevitelére. Válassza ki az eszköz típusát az alkalmazás listájában. Minden eszköznek egyedi kódja van, például VOCOlinc-XXX-XXXXXX. Ellenőrizze, hogy az azonosító kód utolsó 6 karaktere megegyezik-e a készülék utolsó 6 karakterével. Ha az eszköz "Couldnt add VOCOlinc-XXX-XXXXXX", hibajelzést mutat, akkor folytassa a GYIK első pontja alapján (lent). Ne dobja el a telepítőkódot.

5. A szalagot átnevezheti, és hivatkozhat a szalagra, ha a Siri-vel hangalapú
kommunikációt folytat. Például, ha az eszközét LIGHTSTRIP-nek nevezi, akkor
megadhatja a Siri-nek a "Turn on LIGHTSTRIP" parancsot.

6. Adja hozzá az eszközt a szcenáriókhoz az iOS Home alkalmazásban, és egyetlen
paranccsal vezérelje a szcenárió összes eszközét. Például, ha GOOD NIGHT-nak
elnevez egy jelenetet, amely kikapcsolja az összes eszközt, akkor Siri-nek
hangparancsot adhat: "Hey Siri, good night" az összes kiválasztott termék
kikapcsolásához.

A HomeKit-kompatibilis eszköz használatához a következő engedélyekre van szükség:
Settings > iCloud > iCloud Drive > Turn On
Settings > iCloud > Keychain > Turn On
Settings > Privacy > HomeKit > VOCOlinc > Turn On

______________

Android-felhasználók számára

A VOCOlinc Android rendszerre felhőkommunikáción alapul, tehát aktív
internetkapcsolatot igényel.

1. Töltse le az ingyenes VOCOlinc alkalmazást a Google Play Áruházból.

2. Csatlakoztassa a szalagot az adapter aljzatába, majd a hálózati csatlakozóba. Ezután
elkezd világítani.

3. Győződjön meg arról, hogy az Android (4.3 és újabb verzió) 2,4 GHz-es Wi-Fi
hálózathoz csatlakozik. Ha 5 GHz-es hálózathoz csatlakozik, váltson telefonján vagy
táblagépén 2,4 GHz-es Wi-Fi hálózatra.

4. Nyissa meg az alkalmazást, jelentkezzen be a VOCOlinc-fiókjába, vagy regisztráljon
(a VOCOlinc-felhőhöz való kapcsolódáshoz szükséges).

5. Kattintson az alkalmazás bal sarkában található "+" gombra, és a telepítés
befejezéséhez kövesse az alkalmazásban szereplő utasításokat.

6. Átnevezheti a szalagot, és hivatkozhat rá az Alexa/Google Assistant segítségével
történő kommunikáció során. Például, ha eszközét LIGHTSTRIP-nek nevezi, akkor
megadhatja Alexának a "Turn on LIGHTSTRIP" parancsot.

 

Csatlakozás harmadik fél által készített
alkalmazáshoz

Az Alexa/Google Assistant szolgáltatáshoz történő csatlakozáshoz kövesse az alábbi
lépéseket:

Csatlakozás az Amazon Alexa-hoz

1. Töltse le és telepítse az Amazon Alexa alkalmazást. Jelentkezzen be a fiókjába.

2. Hozzon létre egy fiókot a VOCOlinc szolgáltatásban, és jelentkezzen be a fiókjába. 

.

 3. Lépjen be a VOCOlinc alkalmazásba -> tartsa az ujját az eszköz ikonján, és lépjen a
Beállítások (Settings) -> "VOCOlinc Cloud" elemre

.

4. Lépjen a "User" > "3rd Party Connection" > "Amazon Alexa" szakaszra > és
kövesse a további utasításokat a telepítés befejezéséhez.

.

5. Használja a VOCOlinc fiókot az Alexa skill: VOCOlinc engedélyezéséhez.
Figyelem: amikor engedélyezi a "VOCOlinc action" lehetőséget az Alexa rendszerében,
ugyanazokat a bejelentkezési adatokat kell használnia, mint amikor bejelentkezik a
LinkWise alkalmazásba!

.

6. Keresse meg az eszközt az Alexa-fiókjában.

.

Ha megváltoztatja az eszköz nevét a LinkWise alkalmazásban, válassza ki ismét az
Alexában is a "Discovering devices" lehetőséget a név megújításához. 

Alexa Skills

1. "Alexa, turn on (name)"

2. "Alexa, turn off (name)"

 

Csatlakozás a Google Asszisztenshez

1. Töltse le és telepítse a Google Asszisztenst, jelentkezzen be Google fiókja adataival.

2. Hozzon létre egy fiókot a LinkWise szolgáltatásban, és jelentkezzen be fiókjába.

.

3. Ugrás a LinkWise alkalmazásba > tartsa az ujját az eszköz ikonján, és lépjen a Beállítás (Settings) > "VOCOlinc Cloud"  elemre.

.

Ne rendeljen hasonló kiejtéssel rendelkező neveket az eszközökhöz! Például
"Light Bulb One" a "Light Bulb Two".

4. Lépjen a Used >> Google Assistant >> szakaszba, kövesse a megadott lépéseket,
majd válassza a "Get Started" elemet a Google Assistant alkalmazás megnyitásához.

.

5. Használja a VOCOlinc-fiókját a Google Action engedélyezéséhez. Lépjen a
Beállítások (Settings) > Home control > lehetőségre, majd nyomja meg a "+" gombot. 

.

>> Engedélyezze a műveletet (Google Action) a VOCOlinc-fiókba való bejelentkezéshez

.

6. Rendelje hozzá az eszközt egy helyiséghez.

  

Állítsa be a LED szalag időzítését a LinkWise alkalmazásban

Kapcsolja be/ki a LED szalagot az előre beállított ütemezés szerint (óránként, napi vagy
heti szinten). Ébredjen reggel a szalag fokozatosan erősödő fényére, vagy előre beállíthatja a bekapcsolását hazaérkezésére.
Kapcsolja be a LinkWise alkalmazást -> tartsa lenyomva a VOCOlinc eszköz ikonját ->
Timer (Időzítő) -> Kattintson a "+" ikonra egy új esemény létrehozásához, beállításához
és az esemény nevének megadásához.

.

A firmware frissítése

A VOCOlinc termékekkel kapcsolatos tökéletes élmény érdekében javasoljuk a firmware
frissítését, amikor új frissítés érhető el az alkalmazás fejlesztése során.

  • Nyissa meg a LinkWise alkalmazást
  • Tartsa lenyomva az eszköz ikont, lépjen az áttekintés ("Overview") elemre, keresse meg a firmware frissítés ("Firmware update") lehetőséget a képernyő alján, majd kattintson az "Update" gombra.

A firmware-frissítés értesítése csak akkor jelenik meg, ha az eszköz hatótávolságon
belül van, és elérhető egy új frissítés.

Frissítés közben fontos, hogy a VOCOlinc nyitva maradjon - ne minimalizálja, ne zárja be
és ne szakítsa meg a frissítést.

.

Gyakori kérdések

Q1. Miért nem tudok eszközt hozzáadni a VOCOlinc alkalmazáshoz?

Ha az alkalmazás a telepítési kód beolvasása után "Couldn't find the accessory" hibát jeleníti meg, akkor győződjön meg arról, hogy minden eszköze fel van töltve, és közel van Önhöz. Ha 2.4G/5G kettős hálózati routert használ, csatlakoztassa a telefont a 2.4G hálózathoz, és csatlakoztassa újra az eszközt.

Győződjön meg arról, hogy a router beállításai helyesek és működnek. A készülék csak a WPA/WPA2-PSK módot támogatja.
Győződjön meg arról, hogy a termék párosítási módban van (10 másodpercig tartsa lenyomva a Wi-Fi gombot).
Ellenőrizze, hogy a telepítő kód helyesen lett megadva. Válassza ki a megfelelő terméket az alkalmazás listájából, szkennelje be a használati útmutatóban vagy a belső csomagoláson található telepítési kódot (XXX-XX-XXX).

 

Ha a kód beolvasása után a "Couldn't add VOCOlinc-XXX -XXXXXX" üzenet jelenik meg, akkor zárja be az alkalmazást.
Indítsa újra a telefont.
Állítsa vissza a terméket a gyári beállításokra.

 

Próbálja meg ismét hozzáadni az eszközt.

 

Ha a kód beolvasása után megjelenik a "The setup code is incorrect" üzenet, akkor kérjük, ellenőrizze újra, hogy a megadott kód helyes-e, vagy próbálja meg a kódot kézzel beírni.
Ha az azonosító kód utolsó 6 karaktere nem egyezik a készülék alján található MAC utolsó 6 karakterével, kérjük, jelentse ezt a problémát a info@vocolinc.hu címen, a kód utolsó 6 karakterével együtt.

 

Ha az alkalmazás a "This accessory isn't compatible with your Wi-Fi router." szöveget jeleníti meg, ez azt jelenti, hogy az útválasztó 5 GHz-es hálózaton működik. Csatlakoztassa a telefont a 2.4G hálózathoz, és csatlakoztassa újra az eszközt.
A router konfigurációjának/beállításainak módosítása azt eredményezi, hogy az eszköz szétkapcsolt állapotban marad, amely nem újítható meg. A gyári beállítások visszaállítása után törölje az eszközt, majd adja hozzá újra.

 

Az instabil hálózati jel az eszköz leválasztását okozhatja. Várjon kb. 2 percet az automatikus újracsatlakozáshoz.
Ha a fentiek egyike sem oldja meg a problémát, törölje és vegye fel az eszközt a gyári beállítások visszaállítása után, vagy vegye fel velünk a kapcsolatot a info@vocolinc.hu címen.

Q2. A készülék gyári alaphelyzetbe állítás vagy bontás/csatlakozás után működik, de alkalmanként lecsatlakozik a hálózatról, és nem ismerhető fel.


Ügyeljen arra, hogy a csatlakoztatott Wi-Fi ne legyen túlterhelt nagyszámú eszközzel, és hogy a jelet semmi ne zavarja (falak, fémek, ólomtartalmú üveg).

Ellenőrizze, hogy telepítve van-e a VOCOlinc alkalmazás és a firmware legújabb verziója.

Csatlakoztassa újra az iOS-eszközt a Wi-Fi-hez, és ellenőrizze, hogy a Wi-Fi-jel elég erős-e.

Ha probléma merül fel a hálózattal, javítsa ki, vagy oldja meg a hálózati torlódás problémáját. Ha a probléma továbbra is fennáll, küldjön nekünk egy képernyőképet a Wi-Fi-beállításokról, a router modelljének részleteivel együtt, hogy segíthessünk a probléma megoldásában.

Ellenőrizze a router beállításait, hogy nem korlátozott-e az egyidejű csatlakozások száma.
Indítsa újra a HomeKit kiegészítőt, vagy állítsa vissza gyári beállításokra, majd adja hozzá a HomeKit kiegészítőt a VOCOlinc alkalmazáshoz.

Frissítse a VOCOlinc alkalmazást és a firmware-t a legújabb verzióra.

Q3. Miért nem tudok bejelentkezni a VOCOlinc fiókba?

A VOCOlinc rendszer érzékeny a kis- és nagybetűkre, ügyeljen arra, hogy helyesen és ugyanúgy adja meg a felhasználónevet és a jelszót, mint a regisztráció során.

Q4. Hogyan lehet újracsatlakoztatni egy eszközt?

Győződjön meg arról, hogy az iPhone/iPad/Android közel van az eszközhöz. A router konfigurációjának/beállításainak módosítása azt eredményezi, hogy az eszköz helyrehozhatatlan állapotban lecsatlakozik. A gyári beállítások visszaállítása után törölje azt, majd adja hozzá újra.

Az instabil hálózati jel az eszköz leválasztását okozhatja. Várjon kb. két percet az automatikus újracsatlakozáshoz. Ha egy idő után a kapcsolat nem áll helyre, kapcsolja ki, majd be a készüléket. Így automatikusan újracsatlakozik.

Ha a fenti opciók egyike sem működik, törölje és telepítse újra a készüléket a gyári beállítások visszaállítása után, vagy vegye fel velünk a kapcsolatot a info@vocolinc.hu címen.

05. Vezérelhetek egyidejűleg több VOCOlinc terméket?

Igen. A csoportvezérlést a LinkWise program "scene" ("szcenárió") vagy "group"
("csoport") szakaszában állíthatja be.

06. Használhatok-e intelligens világítási termékeket klasszikus fényerőszabályzóval együtt?

Intelligens izzóinkat és szalagokat nem a hagyományos fényerőszabályzókkal való
használatra terveztük, tehát a termékeket csak az alkalmazás segítségével lehet
tompítani/erősíteni.

07. A fény kikapcsolása előtt a fényerőt 0%-ra állítottam. Miért tér vissza a fényerő 5%-ra, amikor ismét bekapcsolom a fényt?

Ez a funkció előre be van állítva, és azt jelzi, hogy a szalag be van kapcsolva.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Bejelentkezés